Sunday, August 22, 2010

Cerita ceriti hari Sabtu....

Salam Ahad semua....

Sebelum nie aku dah citer yg planning hari sabtu kan, nak g beli baju utk bujang kecik aku tu, so pas En,Husband balik dr kerja ..dlm pkl 3 mcm tu kita org gerak lah ke JJ Sbn 2, sbb tu yg paling dekat ngan umah kami, so merayaulah kami ber3 mencari baju utk bujang kecik tu, tp xder yg berkenan di mata aku..maknya cerewet sikit bab beli baju utk anak, tp klu utk diri sendir tu x kisah pun....

Last2 aku just beli baju sepasang jer utk dia, tu pun sbb harganya murah ..sepasang rm 9.90..oklah..wat pakai kat umah nenek pas blk dr sekolah , belikan spender bujang tu n stokin sekolah. Pastu gerak ke tpt feberet aku arr..kedai buku POPULAR,,per lagi cr novel arr...so aku dpt novel nie...

v
v
v
Pastu, sblm gerak blk ke kg, singgah kjp kat SR, teringin nak mkn blueberry cheese cake...tgk2 dah habis plk..last2 belilah yg nie jer ....


dan yg ini.....

Sedap oooo.....ermmmm rasa2 cam nak wat sendiri jer...saper2 ader resepi..tlg share ngan aku..x puas larr mkn ..dahlah mahal ...tpkan aku x puas hati ngan staff kat situ, ader sorang minah nie..leh wat x layan jer aku kat situ...sungguh hampes..aku panggil arr minah tu..dia leh jeling jer..langsung x tny aku nak beli aper..kureng asam punya minah...geram btllah aku..sib baik lah sbb teringin sangat nak mkn kek tu,..klu x..dah lama aku blah dr situ. Tau arr bln posa, senyum pun x der..memuncung jer dia..cik kak..bf lari ker aper...huahuahua...
sabor jerlah aku..aper2 pun kek2 tu dah selamat aku perabihkan mlm tadi jgk.

Oklah kengkawan..itulah serba sedikit cerita aku hr Sabtu.

Darrr....



 

No comments:

Post a Comment