Wednesday, August 4, 2010

Koleksi Novel ku.....

Sebenarnya aku nak share ngan kengkawan semua.....koleksi novel2 yg aku ader.... moh kiter tgk gambar yer.....
Nie bahagian atas.....

Bahagian tengah.......



bahagian bawah sekali......





dan nie gambar keseluruhannya......


Nie ler sebahagian dr koleksi novel2 ku...ader lagi sebenarnya kat atas rak tu...tggu masa nak tumbang jer..
wahai darling..En husband..bilerlah gamaknya nak belikan saya rak buku yg baru nie....dah muntah dah novel2 kat dlm nie haaa....I wish I could get this one.....jeng..jeng..jeng....

v
v
v
v
v
v
v


tp Umi x tahu berapa harganya.....cantik x kengkawan..... (mau buntang mato laki den klu tahu harga eh)

oklah..itu jerlah citer yg aku nak kongsikan dgn kengkawan semua..harap korang x boring menjenguk blog aku nie lagi yer....

darrrrr.......

3 comments:

  1. wah banyak nyerrrrr....
    jeles rai....
    :)

    ReplyDelete
  2. blh jer klu nak pinjam...hik3

    ReplyDelete
  3. akk nak jual tak novel suara hati? kalau nak jual inform saya (whsp 012-2466812) tq.

    ReplyDelete